Полезные видеоуроки

26 мар. 2020 г.

Спортивной викторина


Ребята!

кто желает поучаствовать в спортивной викторине на спортивном портале

 sekundomer.ee https://www.sekundomer.ee/novosti/sportivnaya-viktorina/


УДАЧИ!

25 мар. 2020 г.

10 soovitust, kuidas rääkida noortega koroonaviiruse ohtlikkusest

10 soovitust õpetajale, lapsevanemale ja noorsootöötajale, kuidas rääkida noortega koroonaviiruse ohtlikkusest
1.Uuri, mida noored viiruse kohta juba teavad. Lase neil rääkida mõtetest ning tunnetest, mis sellega seoses tekivad, täpsusta vajadusel fakte ja korrigeeri riskide kohta käivaid väärarvamusi.
2. Paku juurde informatsiooni, selgita, kust sinu info pärineb ja millised on usaldusväärsed allikad info hankimiseks (Terviseamet, Maailma Terviseorganisatsioon, teadlaste ja arstide sõnavõtud jms). Suuna noori võimalusel jälgima ka Facebookis neile mõeldud kanalit Teeviit, kus vahendatakse viiruse kohta käivat ametlikku infot ja nõuandeid.
3.Ära koorma noori infoga üle. Jäta võimalus infot juurde küsida. Võta päevakajalisi sündmusi jälgides viirusega seonduvad uued teemad ja vaatenurgad regulaarselt jutuks. Viiruse kohta saadakse igapäevaselt teada uusi fakte, mis aitavad selle käitumist mõista ja end paremini kaitsta.
4.Uurige viiruse kohta koos midagi uut juurde (nt kuidas inimese keha viirustega võitleb ning millele viitavad haiguse sümptomid, kuidas viirused meid haigeks teevad ning mida me saame teha, et haigestumise riski vähendada).
5. Selgita lihtsalt ja toetu faktidele, mitte emotsioonidele ega arvamustele.
6. Ole rääkides tõsine ja veenev. Väldi hirmutamist ja ähvardamist – palju mõjusam on suunata noori tõeste faktide kaudu olukorda mõistma ja sellele vastavalt käituma.
7. Juhi noorte tähelepanu mõtlematu käitumise tagajärgedele. Nakatudes seavad nad ohtu mitte ainult enda, vaid ka oma lähedaste tervise.
8. Selgita, et viirus ei ole seotud vaid ühe riigi (nt Itaalia) või inimrühmaga – viirus ohustab kõiki vanusest sõltumata.
9.  Palu noortel pakkuda ise lahendusi vaba aja veetmiseks. Näiteks virtuaalse noorsootöö tegevused – mõtteid ja meetodeid leiad Eesti Noorsootöö Keskuse alalehelt „Noortevaldkonnale eriolukorras“. Sotsiaalmeedias kasuta teemaviidet #püsikodus.
10. Selgita, et viiruse leviku tõkestamiseks peab vältima nii avalikke kogunemisi kui ka kohtumisi sõpradega.
 Avalikus kohas peab rangelt järgima 2 + 2 põhimõtet: liikuda tohib kas üksi või kahekesi ning teiste inimestega tuleb hoida vähemalt 2-meetrist vahet.
Kõige värskem info ning vastused korduma kippuvate küsimustele leiate Haridus- ja Teadusministeeriumi ja eriolukorra veebist.
Ministeerium on valmis vastama täiendavatele küsimustele telefonidel 56 900 340 või 56 900 353 ning e-posti teel info@hm.ee
Juhiseid ja soovitusi eriolukorras käitumiseks saab infotelefonilt 1247.


20 мар. 2020 г.

Koduõpe kehalises kasvatuses 5 klass


Täita harjutuskompeksid 1-2 korda.

Tagasi side, 1-2 foto või videot (1-2 min ei ole kohustlik) saata: innamallo@gmail.com
Ära unusta iga hommiku võimlemine ja  veeprotseduuri.




Oskasin kõike! Olen tubli!




Olen tubli, aga harjutused oli raskemaks kui ma alguses arvasin

Ei osanud, tegin vähe.


Soovitusi hommikuvõimlemiseks (korda iga päev, et tervis oleks tugev ja meel hea):
·         Peakallutused ette-taha-paremale-vasakule
·         Õlaringid ette-taha
·         Laiad käteringid ette-taha
·         Kätesirutused (üks käsi üles, teine alla)
·         Kerekallutused vasakule-paremale
·         Kerekallutused ette-taha
·         Puusaringid (mõlemat pidi)
·         Suured kereringid (mõlemat pidi)
·         Põlveringid (mõlemat pidi)
·         Sirge jalg ette (puuduta vasaku jala varvastega parema käe sõrmi ja vastupidi)
·         Tuuleveski (kalluta harkseisus ette ja puuduta vastaskäe sõrmedega vastasjalga)
·         Pöiaringid + samal ajal randmeringid (mõlemat pidi)


Koduõpe kehalises kasvatuses 4 klass


Выполнить 2-3 любых комплекса и прислать обратную связь 3-4 предложения или 1-2 фото или 1-2 мин видео) на адрес innamallo@gmail.com
 Упражнения здесь:



Oskasin kõike! Olen tubli
Olen tubli, aga harjutused oli raskemaks kui ma alguses arvasin.

Ei osanud, tegin vähe.


Soovitusi hommikuvõimlemiseks (korda iga päev, et tervis oleks tugev ja meel hea):
·         Peakallutused ette-taha-paremale-vasakule
·         Õlaringid ette-taha
·         Laiad käteringid ette-taha
·         Kätesirutused (üks käsi üles, teine alla)
·         Kerekallutused vasakule-paremale
·         Kerekallutused ette-taha
·         Puusaringid (mõlemat pidi)
·         Suured kereringid (mõlemat pidi)
·         Põlveringid (mõlemat pidi)
·         Sirge jalg ette (puuduta vasaku jala varvastega parema käe sõrmi ja vastupidi)
·         Tuuleveski (kalluta harkseisus ette ja puuduta vastaskäe sõrmedega vastasjalga)
·         Pöiaringid + samal ajal randmeringid (mõlemat pidi)

Koduõpe kehalises kasvatuses 6 kl


6a klass



Täita harjutuskompeksid 1-2 korda.
Tagasi side, 1-2 foto või videot (1-2 min ei ole kohustlik) saata: innamallo@gmail.com
Ära unusta iga hommiku võimlemine ja  veeprotseduuri.
Tagasi side ja foto või videot saata: innamallo@gmail.com


Oskasin kõike! Olen tubli!
Olen tubli, aga harjutused oli raskemaks kui ma alguses arvasi
Ei osanud, tegin vähe.

LISA
Soovitusi hommikuvõimlemiseks (korda iga päev, et tervis oleks tugev ja meel hea):
·         Peakallutused ette-taha-paremale-vasakule
·         Õlaringid ette-taha
·         Laiad käteringid ette-taha
·         Kätesirutused (üks käsi üles, teine alla)
·         Kerekallutused vasakule-paremale
·         Kerekallutused ette-taha
·         Puusaringid (mõlemat pidi)
·         Suured kereringid (mõlemat pidi)
·         Põlveringid (mõlemat pidi)
·         Sirge jalg ette (puuduta vasaku jala varvastega parema käe sõrmi ja vastupidi)
·         Tuuleveski (kalluta harkseisus ette ja puuduta vastaskäe sõrmedega vastasjalga)
·         Pöiaringid + samal ajal randmeringid (mõlemat pidi)